TUDNIVALÓK!|kártyarendelés|szállásfoglalás|értékesítőhelyek|tippek
 

Gyakran ismételt kérdések

 

Van-e lehetőség kártyás fizetésre a Hotelinfo irodában?

Jelenleg semmilyen kártya elfogadására nincs lehetőségünk személyes vásárlás esetén. Kérjük, amennyiben kártyával kíván tőlünk vásárolni használja a "kártyarendelés" gombot a fenti menüsorban.

Mi az első teendő ha már van kártyám?

Regisztrálni kell a honlapon! Ha a regisztrációra kattintva megadta adatait, küldünk egy aktiváló e-mailt, mellyel aktiválhatja regisztrációját. Ezt követően a megadott felhasználó névvel és jelszóval be kell lépni az oldalra, majd a kártyaregisztrációnál megadni a Magyar Turizmus Kártya sorszámát szóköz nélkül.

Mi a helyzet, ha nem érkezik meg az aktiváló e-mail?

Egyes levelező rendszereknél elő fordul, hogy a "spam"-ek közé kerül. Kérjük nézzék meg ott is! Ha ott sincs, az info-vonalon (30/844-8888) kell megadni azt az e-mail címet, amire a regisztráció készült és munkatársaink aktiválják azt.

Regisztráltam a kártyámat, mit kell tennem a kedvezmények eléréséhez?

A szelvény nyomtatásnál válassza ki a szelvényt, pipálja be a sor végén és jelölje meg a darabszámot, hogy egyszerre hányat szeretne felhasználni és a lap aljára gördülve a nyomtatás ikonra kell kattintani. Vannak olyan partnereink, ahol elegendő a regisztrált plasztik kártyát felmutatni és online érvényesítik a kedvezményt. Ezt külön jelezzük.

Beállíthatom, hogy mikortól akarom használni?

A nyomtatásra kattintva megjelenik elöször a nyomtató tartalma, hogy eddig milyen szelvényeket választott ki, itt beállíthatja a kezdődátumot, valamint azt is, hogy ki fogja használni az adott szelvényt.

Hogy jutok vissza az elektronikus szelvényekhez, ha kiléptem belőle?

Jobb oldalon a regisztrációnál a piros fejecskés gombra kattintva léphet vissza szelvényeihez.

Mit kell tennem, ha módosítani szeretném a regisztrációs adataimat?

Bejelentkezés után az "on-line" gombra kattintva módosíthatja adatait.

Mi van abban az esetben, ha nem rendelkezem internet eléréssel, vagy nyomtatóval?

Irodánkban, vagy az info-vonalon kérhet segítséget (Hotelinfo Kft., 1056 Budapest, Váci u. 78-80., tel.: 1/266-3741, info: 30/844-8888)

Miért csak 30 napon át érvényes a letöltött és kinyomtatott szelvény?

Biztonsági okokból. Ennek hiányában ha Ön kinyomtatta, de valamilyen okból mégsem vette igénybe, a kártya lejáratakor érzékelné ezt csak a rendszer, így viszont mi újból elérhetővé tudjuk tenni az Ön számára, amennyiben visszajuttatja hozzánk.

Mi történik akkor, ha a kinyomtatott szelvényt mégsem használom fel rossz időjárás, betegség, stb. miatt?

Lépjen kapcsolatba velünk telefonon, juttassa vissza hozzánk a fel nem használt szelvény(eke)t. A rendszerben történő ellenőrzés után munkatársaink ismét letölthetővé és nyomtathatóvá teszik a kedvezményt az Ön számára.

Elesem-e a kedvezménytől, ha a szolgáltató nem fogadja el a kinyomtatott elektronikus szelvényt?

Váltsa meg a teljes árú belépőjegyét, őrizze meg a nyugtával együtt, valamint ezzel egyidőben jelezze a történteket info-vonalunkon, hogy ellenőrizni tudjuk a jogosultságot. Hazaérkezése után juttassa el hozzánk a jegyet, nyugtát, kártyájának adatait, nevének és bankszámlaszámának kíséretében, s mi átutaljuk a kedvezménynek megfelelő összeget Önnek. Természetesen az Ön kedvezménylistájáról az erre vonatkozó jogosultság ezzel egyidőben törlődik.

Mi történik, ha a letöltés alatt megszakad az internet kapcsolatom, vagy nem sikerül kinyomtatnom a letöltött szelvény(eke)t?

Azonnal jelezze info-vonalunkon a problémát és munkatársaink ellenőrzik az esetet és megteszik a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy Önt semmi kár ne érje.

Miért kell a letöltésnél a kedvezményt igénybe vevő - azaz felhasználó - nevét is megadni?

Biztonsági okokból, annak elkerülésére, hogy csak az Ön által engedélyezett személy vehesse igénybe ténylegesen is a kedvezményt, valamint, hogy a szolgáltató partnerünk ellenőrizhesse a jogosultságot.

Mi történik, ha mégsem az a személy veszi igénybe a kedvezményt, mint akire ki lett állítva a szelvény?

Szolgáltató partnereink ellenőrzik az egyezőséget és eltérés esetén megtagadhatja a kedvezményes ár alkalmazását. Ilyen esetben lépjen kapcsolatba munkatársainkkal az info-vonalon.

Kell-e minden esetben regisztrálni a kártyát a hungarycard.hu oldalon?

Nem. A Hungary card felmutatásra szóló és a Hungary Card Plus papíralapú szelvényfüzetében lévő kedvezményeket enélkül is igénybe tudja venni. Az elektronikus szelvények előnyeiben viszont csak regisztrálás és kártya aktiválás után részesülhet.

Elveszett a kártyám, mi a teendő?

Kérjük jelezze információs vonalunkon mielőbb, hogy inaktiválhassuk azt. A plasztik kártya pótlására 2.000.-Ft kezelési költség megfizetése ellenében van lehetőség személyesen a Hotelinfo Irodában (1056 Budapest, Váci u. 78-80.). Az előző kártyában már felhasznált elektronikus kedvezményeket  levesszük az új kártya szelvénycsomagjából. Papír szelvényfüzetet nem áll módunkban pótolni, azonban lehetőség van egyszeri szelvényfüzet vásárlásra 5000 Ft ellenében.

Miért tettük elektronikussá a szelvények nagyobb részét?

Így válik lehetővé, hogy újabb plasztikkártya vásárlása nélkül többen is igénybe vehessenek kedvezményt, azaz ugyanazon kártyával többen is bemehessenek múzeumba, fürdőbe, stb.

  • nem tud elveszni és szétesni a szelvényfüzet
  • a honlapon jobban áttekinthető az összes kedvezményes lehetőség
  • később is el lehet dönteni, hogy ki tudja-e használni a kulturális és fürdőkre vonatkozó kedvezményeket
  • év közben csatlakozó partnerek által kínált lehetőségeket automatikusan elérhetik a korábban megvásárolt kártyákkal is.

 

Google+

Szállásfoglalás, wellness-ajánlatok

 

 

kapcsolat | segítség | elfogadóhelyeknek | honlaptérkép | állásajánlat | letöltések | RSS
HUNGARY CARD olvass csatlakozz kövess